Ben 21 ay bebek hasretiyle yandım . Kimse bilmedi kendi ailemden başka ... Kendi ailemden başka kimse bilmedi . Eşimde envai çeşit sorun vardı ,imkansıza yakındı. Ben kendimi evlat sahibi olmamaya ,olamamaya da alıştırmaya çalışıyordum çünkü veren de Allah alan da Allah ...Ondan iyi bilemem deyip tevekkül ettim,tedavimizi olduk eşimle ve amaaaan dediğimiz ay hamile kaldım. Ne güzel bir evladınız var ,ona sıkı sıkı sarılın , çünkü bizim tutunacak öyle bir dalımız da yoktu .