Seymaa16 Arkadaşlar kadın doğum doktoru arıyorum gidipte memnun kalanlar ve gidenler var mı ve ücretleri ne kadar 🌸
Kubraarikan Seymaa16 merhaba ben hayat hastanesine ayşe erol a gidiyorum memnunum 115 muayene doğum da 2500 tl normal de sezaryen de
Mlsgzll Seymaa16 merhaba ben medicalpark özlem oruç Şener e gidiyorum 39.haftam memnunum 165 tl ücret
Rabiaibrahim0803 Seymaa16 canim ben hayat hastanesine gidiyorum nazmiye senturk doktorum.cok memnunum tecrubeli bi doktor ucreti de diger arkadasla ayni
Kubraarikan Seymaa16 randevu sistemi var tabi ki ama öyle aşırı yoğunluk yok sıralı bir şekilde alıyor ki zaten randevunu internet ten alıp gidiyorsun sonra bir problem olmuyor
Kubraarikan Seymaa16 fatma giray yanlış hatırlamıyorsam bende ona niyetliydim ona randevu bulamadım ilk başlarda sonra dorukta doğum yapanlardan çok memnuniyet duymadım ilk doğumum olacağı için hayatı tercih ettim şuan 35. Haftadayım içim çok rahat