@Rzlgln53 ben 3 gün önce trabzondan istanbula araba ile geldim 36 haftalık hamileyim. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım arka koltuğu yatak gibi yaptık koltuk arasını eşya ile doldurup düzledik ve üstüne battaniye serdik. Eşim 1,5 2 saatte bir mola verdi ve ben molalarda 10 15 dakka sürekli yürüdüm. Bol su içtim. Genelde arkada yattım arada öne geçip oturdum. Çok rahat bir yolculuk yaptım.