Mervednr pasam1 doğumum kışa denk gelecek 40 ı çıkana kadar da evden dışarı çıkmam diye düşünüyorum. Önce bi Puset alıp araba için onunla kışı çıkarırım diyorum. Mart gibi bebeğim 6 aylık olduğunda da kraft cabin modeli var onu almayı düşünüyorum
Sweetblonde88 Traveler agır oluyor 2 parça oldugu için otomobil şart ama ben çocugu alır yayan da olsa gezerim diyorsanız baston arabadan şaşmayın derim
Cerry Bende bugun Maclaren aldım puset şeklinde yenıdogana da uyumlu uçak kabınıne gırebılıyor üzerine ana kucagı aldım su an ındırımde e bebekte ama ona ragmen uçuk fiyatlı bütcenız uygunsa travel sıstemlerden cok cok daha ıyı rahat ve hafıf
Serpilsaltikalp pasam1 Kraft fit travel almıştım. Memnunuz. Fakat çok ağır. 14 kg. Taşıması zor oluyor. Fit de satıştan kalktı diye biliyorum. Ama fit2 var. Greentom’un arabalarını çok beğeniyorum.6 kg sadece. Hem fiyat olarak da fit e göre çok uygun