Arkadaşlar 24. Haftadayim hala iştah sorunu yaşıyorum butun gün zorla 2 veya 3 öğün anca yapyrm ama çok az yiyeblyrm ayrıca migdem yaniyo bogazima kadar magnezyum başladım ondan sonrada artış oldu sanki bana akıl verirmsnsz istahimi nasıl duzeltebilirim çok vicdan azabı çekiyorum bebegimde aç kaliyo gelişimi geri kalacak die çok korkuyorum