Arkadaşlar 6+5 günlük hamileyim bugün bebeği de kalp atışını da duyduk şükür hiç bir sıkıntı yoktu taki işe döndüm bir anda kahve lekelenmem başladı aradım dinlenmemi ilaca devam etmemi afedersiniz kırmızı kan ve pıhtı olursa gitmemi söyledi bende az önce biraz yoğunlaşınca acile gittim ve bana başka doktor bu haftalar normal düşük olabilecek haftalar bunlardan korkma pıhtı felan gelirse hemen hastane ye gel dedi bebeğe baktı gayet iyi dedi bariz bir kanama alanı da Yok dedi dinlen rapor dedim gerek Yok ağır iş yapmıyorsan oturuyorsan alma hakkını şimdi değil ilerde kullanırsın dedi ya ben anlamadım bu lekelenme neden oluyor böyle olup sağlık devam eden var mı?