Mudurehanim Bugün büyüyen beşikli bir bebek odası beğendik, ilk aylar içinde anne yanı beşik almayı düşünüyoruz fakat çevremdekiler park yatak al daha kullanıslı diyorlar tecrübelii anneler bu konuda ne düşünüyor acaba??
Busramerve Mudurehanim işyerinden arkadaşımın 2 kızı var. İkisi de büyüyen beşiği kullanmamışlar, sevmemişler.küçük kızı 3 yıldır park beşikte yatıyormuş canım. Büyüğe de montessori yaptırmışlar 3 yaşındayken.
MelisHayal Mudurehanim sakın anne yanı almayın anca 2 ay kullandık sonra direk park yatal aldık cocuk rahat edemedi çünkü gereksiz masraf vs 😌
35shereliz Mudurehanim kızıma oda aldık ama şuan sepet beşikte yanımızda yatıyor ben çok ters karşılamıştım o ne öyle ilk bebeğim kumaş yatak mı alcam oldu birde bez dolap alayım diye valla şuan öyle düşünmüyorum ben Allahtan parayla almadım alsam üzülürdüm bence park beşik ideal
espalp Mudurehanim en uzun süreli kullanılan park yatakmış biz de ondan aldık. Arkadaşımdan da ahşap beşik aldım onu da salona koymayı düşünüyorum. İkisini de kullanıcam ama herkes park yatağın daha uzun kullanıma uygun olduğunu söylüyor. Anne yanı almayı hiç düşünmedim 👍🏻
Mudurehanim MelisHayal evet anne yanları pahalı özellikle sabitlemeli falan olanlar ilk 6 ay kullanıyor diye biliyorum cevremden sonra alıştırma süreciyle normal beşiğine gecirmeye calısıyorlar
dvran22 MelisHayal anne yani dedğiniz beşiğin ölçüsü 60 a 120 mi oluyor yoksa daha küçük boyutta ki anne yani beşikten mi bahsediyorsunuz
MelisHayal dvran22 ben direk süslü çilek beşiklerinden bahsediyorum benim kızım 4 aylık olmadan dönmeye başladı diyrbilirim eni ufak oldugundan peoblem yaşadık sonuç artık kullanılmayan süslü beşigimiz odanın birinde duruyor. Başta park yataklar çirkin geldi ama emin olun çok kullanışlı o yüzden baştan almadığıma pişmanım
ozgeya Mudurehanim yatak odamızda mobilya anne yanı beşiklerden,odasında da büyüyen beşiklerden kullanıyoruz.İkisinden de gayet memnunuz. özellikle Anne yanı aldığımız en güzel şeylerden biri.İlk aylar sık sık uyandığı ve emdirdiğiniz ve de kontrol etmek gerektiği için yatağın yanında olması çok kullanışlı oldu.Her defasında kalk al kalk koy çok zorlayıcı olacaktı.
Mudurehanim ozgeya anne yanı almak istiyoruz begendik bile ama park beşikten emin olamadık bebek odasını da begendik acıkcası kullanıslı olsun istiyoruz ama kararsızız
dvran22 Mudurehanim evet canım 60 a 120 daha kullanışlı ..Ben şahsen beşik bakmak için bi mağazaya uğradım 50 e 90 olan bi beşik vardı çok küçüktü yani bebek en fazla 6 ay kalır sonra tehlikeli olacağı için biz bebeği oraya bırakamayız ..arkadaşım da 50 e 90 olan beşiklerden almıştı şu an bebeği 7 aylık nerdeyse 2 aydır bebek o beşiği kullanmıyor hem küçük hemde içinde rahat edilmeyecek şekilde dar ..O yüzden bende 60 a 120 anne yani kademeli saklanabilir beşik alacağım😊
MelisHayal Mudurehanim benimki çilekten aldım suan nereye koysam diye kaldırıcak yer arıyorum bebişm 5 aylık 2,5 aydır gereksiz halde duruyor fazlalık olarak almayın ben aldım siz almayyn 🙈
ozgeya Mudurehanim ben park beşikleri beğenmiyorum açıkçası.Gözüme hiç güzel gelmiyor.o yüzden hiç düşünmedik bile.
ikimelekannesi___ Mudurehanim park yataklar ben hic beğenmiyorum nedense aşırı büyükler ve güzel de görünmüyorlar ve pahalılar da
Cnslozbek ikimelekannesi___ bnde hic begenmiyorum uyduruktan plastik bisey bnm kardesime park yatak almisti babam anca 1 yasina kdr kullanmistirr kirildi çöktu gitti , mobilya besikler daha uzun omurlu kırılma gibi bisey yok bn 60x120 buyuyen besik aldim bebegime yatak odamda yatagimin başında duruyor dibdibe olcaz kizimla hem anne yani gibi hemde büyük oldugu icin uzun omurlu oldugunu dusunuyorum 😊
Mudurehanim Cnslozbek 50 90 anne yanı beşikten begendik bizde herkes anne yanının cok kullanıslı oldugunu söylüyor büyük ihtimalle bende alıcam dediğin gibi ilk aylarda hem sürekli takip etmek hemde emzirmek acısından yanında olması daha iyi gibi geliyor
Cagla29930 Ben ilk kızımda park yatak aldık krafttındı iki yaşına girince yumurtlayan yatak aldık ikincide park yatağı tekrar açıp kullandık iki yaşına girince ablasının yanında yatmaya başladı şimdi üçüncüde tekrar açıp kullanıcam ben park yatakta rahat ettim çünkü büyüdüklerinde kaldırıp saklaması kolay oldu 😉ama anne yanıda rahat sezeryan olunca kalkıp almakta zorlanıyor insan evine göre yerin varsa ikisindende al derim canım
Mudurehanim Cagla29930 evet evimde yerim var o yüzden oda yapmak istiyoruz ama hem büyüyen hem park hem anne yanı alıp her tarafı beşikte yapmak istemiyorum🙄 kullanıslı olanları almak istiyorum😊
Seyma55 Ben büyüyen beşikden aldım boş odama koydum. Anne yanı olarak da bez beşiklerden alıcam cok kullanışlı ve hafif oluyor gün ucinde oturma odasnda bile durabilir 😊Bez beşik park beşiğin biraz küçüğü ama görüntü olarak cok tatlı. Diğer park beşikler hoşuka gitmiyor hic dvran22
ftmhmt_6 Mudurehanim Ben kızıma park yatak almıştım 4 yaşına kadar kullandı sonra kaldırdım şimdi oğlana kullanacam e bebekten iyisini almıştık sağlam duruyor