İlk 3 buçuk ay aynı şeyi bende yaşadım sonra normale döndüm sürekli istifra ediyordum doğru düzgün hiçbişey yiyemiyor bir çok şeyden tiksiniyor ve kokulara karşı aşırı hassasiyet duyuyordum, bu 3 4 ay boyunca bazen sadece krakerle bazen azıcık bi peynir ekmekle günü geçiriyor sonra onuda istifra ediyordum hayatımın en bitkin en zorlu bir kaç ayıydı ama herkes 3 ila 4. Aydan sonra muhakkak düzeleceğini söylüyordu, doktorumda beslenmemin bu şekilde olmasının hiçbir sorun teşkil etmeyeceğini içim neyi alıyorsa, ne kadar alıyorsa o kadar yemem gerektiğini, bebeğin ilk aylarda her şekilde anneden beslendiğini ve endişelenmemem gerektiğini söyledi her seferinde, şimdi herşey düzene girdi bebeğim de bende gayet sağlıklıyız çok şükür😊inan bana bu yaşadıkların kısa zamanda geçicek ve normale döneceksin, bebeğin için de sakın endişelenme canım 😊