Tatlı annişler merhaba. Benimde nasipse doğumum ekimde olacak ve kafama takılan birşey var. Bu yenidoğan takımları hastane çıkışları falan hepsi penye oluyor yeri değil mi. Yani şu polar türü kadife türü olan alt üstler yada tulumlar var ondan almıcam dimi. Kış bebeği olması sebebiyle aklım karıştı. Hastane çıkışı kışlık oluyor mu onu da bilmiyorum gerçi. Fikirlerinize ihtiyacım var.