İyi akşamlar sevgili anne adayları ben 5 yıllık evliyim bundan 3 yıl önce adet düzensizliğinden doktora gittim bana hipofiz bezi büyümesi var rahmin de ters dedi çocuğunun olması çok güç dedi ben de o sıralar çocuk hiç düşünmüyordum tedavi falan olmadım tek bir ilaç bile kullanmadım ve şimdi 30+3 hamileyim ve şimdi diyorum ki keşke daha önce hamile kalmak için çabalasaymışım diyorum sizin de böyle bi sorununuz oldu mu 👋🏻😌