Mervesel Kızlar ben ömrümde hiç adetimin geciktiğini bilmem 28 günde bir adet olurum bu ay ilk defa gecikti bugün 4. Gün hala gelmedi test yaptım negatif çıktı doktorum adet söktürücü verelim dedi yaşayan var mı durumu yoksa biraz daha beklemeli miyim 😞
Skn23 Mervesel 4 gün için adet söktürücüye ne gerek varki bende normalde düzenli olurum 10 gün gecikmiştim bikere. Çocuk bekleyince psikolojik de olamayabiliyorsun. O yüzden içme bence
Nagihangkmn Mervesel canim icme bekle benim basima gelmedi ama bi arkadasimin basina geldi adet söktürücüyü icti doktor tavsiyesiyle meger hamileymis düsükle sonuclandi kizin gebeligi malesef sonradan hamile oldugunu anladi doktor
m_eva24 Biraz daha bekle canım aynı durumu ben yaşadım bana tarlusal verdi ve hepsini içtikten Sonra 10 gün geçti yine adet olmadım ve hamile olduğumu öğrendim.Ben beklemeni tavsiye ederim
Sevaldemir m_eva24 aynısı benimde başıma geldi. Tarlusol adet söktürücünün içinde ki bir madde bebeğin tutunmasını sağlıyormuş. Ben adet olacağım diye beklerken 6 ayın sonunda hamile olduğumu öğrenmiştim şimdi 39+3 haftalığım gelmesin bekliyorum oğlumn🤗
Zehralismail Mervesel hamilelik çıkmazsa bile soğan kürünü uygulayın. İlaçtan 1000 kat iyidir. Adet smktürücü de hemen sökmüyo zaten benim 11 gün sonra adetim döküldü. Dah sonrada ara ara bi iki defa gecikti. Soğan kürüyle adet oldum. Çok şükür hamileyim.
Nagihangkmn Mervesel aynen canim icme simdi cok sukur tosun pasasi oldu ALLAH ck aratmadan sukur bebis nasip etti 😍😍🤲🤲
Iremgokce Mervesel canım m bana kalırsa sakın sakın içme bende hayatımda adetim hiç gecikmez hamile kaldığım ay test yaptım hep negatif gecikmenin 4ncü günü kanda baktırdım onda bile negatif 11nci gün dokrtora adet söktürücü yazdırmaya giderken bir test yaptım çok silikti ve sonuç hamileyim bence beklemelisin
Mervesel Iremgokce İnşaAllah bende de öyle olur bekliyim o zaman bir hafta kadar daha sonra bi test daha yapayım teşekkür ederim işte ben biraz tez canlıyım da ☺️
Mervesel Zehralismail şükür aynen onu duymuştum ilk defa adetim gecikiyor biraz daha bekleyin en son onu yaparım artık ilaç almak istemiyorum çünkü
Berna_1997 Mervesel Aynı şeyi yaşadım canım doktor adet söktürücü verdi kullandim normalde kullanirken adet olmam lazimken ilac bitti 12 gun gecti daha olmadim sonra test yaptirdim hamileyim gec döllenme olabilir benimki 35 hafta eğer gec döllenme olmasaydi 39 hafta olacaktik 😂😂
Mervesel Berna_1997 herkes aynı şeyi yazmış gerçekten çok teşekkür ederim beklicem bende değilse doktora gidecektim çok sağolun 😌
espalp Mervesel doğum kontrol hapını bırakınca adet olmadım ama kanda da idrarda da hamile çıkmadım. Üç beş gün gecikmişti ama tarlusal verdi doktor. 3 tane içtim sanırım hemen adetim geldi 🤷♀️
Berna_1997 m_eva24 yok sadece doktorum bebek erkek olursa sünnetli dogar dedi ama kız olduğu için sorun olmicani söyledi