38+2 oldum kızlar. Bebişim kız olacak. Hamileğim boyunca hiç kabız vs.şikayetim olmadı. Ama bu 2 gündür sanki hep kabız gibiyim, hep bi baskı var, gazım var gibi, ama aslında yok. Tuvalete gidiyorum yok, ve kabız değilim normalim. Doğum yaklaşmış veya sancı çekiyor falan olabilir miyim, randevum perşembe günü, önceden fikri olan varsa sorayım dedim 😪😪