Merhabalar,bebeğimin poposu göğüs kafesimin tam altına yerleşmiş,ultrasonda da doktor bunu belirtti zaten... aynı durumu yaşayanlar var mı? Normal bir durum sanırım anormallik olsa doktor söylerdi biliyorum ama yaşayan varmı merak ettim? Doğumla bir ilgisi varmı?