ipeksfr bende kabızlık sorunh çekiyordum ilacı içinde kesin daha beter olurum dedim. İlacı aç karnına içtiğimiz için sabah ilacı yarım litre suyla içtim. Her sabah yarım litre suyla içtim kabızlık sorunum düzeldi resmen. Her gün çıkıyorum tuvalete ama o gün ilaç içmeyi unuttuğumda su içmediğin için aç karnına o gün tuvalete çıkamıyordum