Kızlar bir sorum olacak ben tek çocuğum,eşiminde bir kız kardeşi var.(Ama kendine hayrı yok kırk kat yabancı ondan yakın bana)annelerde yaşlı malum.Hastane süsleme ve diğer koşuşturmalarda birilerine ihtiyaç olur mu ben tek başıma ve eşimle halledebilir miyim? Tecrübeli anneler ne der??