Kızlar 38. Haftadamdayım. Doktor en son 1 ay önce yine kontrol yapmıştı dün kontrole gittim ve herhangi bir muayene yapmadı sadece kilosuna baktı. Ve bir sonra ki randevuyu bebeğin Doğum tarihi olan 40. Haftaya verdi. Zaten ilgisizliğinden şikayetçiydim. Herkese çatı muayenesi yapılıyor mu yoksa benim ki mi böyle çıktı merak ettim. Bu arada Almanya’da yaşıyorum doktorum burada.