37+5 haftalık hamileyim ilk defa ayakta dururken 6-7 kere az az sıvı geldi ilk gelmesinde lavabodan çıktım die acaba biraz o mu die düşündüm ama iç çamaşırım ve pantolonım ıslandı baya istemsizce geliyor tutamıyorum kendiliğinden akıyo simdi durdu bi daha gelmedi sizce suyum mu anlamadım