18 haftalık hamileyim bugün kasık ağrım vardı doktora gittim kesede kasılma olduğunu rahimde açılma olmadığını ama zorlarsa olacağını söyleyip magnezyum ve balık yağı başladı böyle durumu yaşayıp sağlıkla kucağına alan var mı doktordan çıktığımdan beri ağlıyorum...