hasannisa Daha zamanınız çok endişelenmeyin bence. Ben 36 haftalığım benim de bebeğim henüz dönmedi, makat geliş. Doktor endişelenme, dönmezse sezaryen dedi. Gün de aldım sezeryana. Bakalım. İnşallah sizinki döner de normal doğum olur. Genelde 33. Haftadan sonra dönüyorlar bu arada. Endişe etmeyin bence daha erken.