Hanımlar bebeğimi çok net hissediyorum sırt üstü yatıp elimi karnıma koyduğumda . 2 gündür idrar kesesi mi desem vajina mı desem aşağı iç kısım diyeyim orda aniden balon patlaması gibi birşey hissediyorum . Bebeğim mi vuruyor oraya anlamıyorum sanki içimde gaz var da pıt pıt baloncuklar halinde patlıyormuş gibi. Az önce lavaboya çıktım geldim uzandım. Pıt oldu yine doktora gideyimmi yoksa bebekmidir. 20. Hafta