Burcinnnn EceElif evet ya inşallah geçer bizimde bu durumumuz sağlıkla kucağımıza alırız gerçekten çok üzülüyorum dünden beri sürekli yatıyorum
EceElif Burcinnnn inşallah sağlıkla zamanında doğarlar 37. Haftaya kadar bekleseler başka bişey istemiyorum
Burcinnnn Benim bebek aşağıda değil ama kesede kasılma vardı işte inşallah magnezyum falan fayda eder sürekli yatıyorum
fts01 EceElif kanala inmekle aşağı inmek aynı şey değil şayet doktorun kesin bir dille kanalda dediyse bi fikrim yok ama aşağıdaysa sıkıntı etme düzeliyo çıkar yukarı sürekli dinlen
EceElif fts01 bayaa aşağıda işte vajinal baktı 4 parmak sonra kafayı gördük zaten biraz ıkınsam çıkacak gibi oluyor ayakta kalmamaya özen göster dedi dr.
EceElif Askkokuluyavrum işte dikkat et ayakta kalma sol tarafa yat dedi bekliyoruz bakalım 9 unda ayrıntılı ultrasona gidicez o ne diyecek bakalım
EceElif seymaaygunsafca akşam hep öyle yattım eşim yardımcı oldu sanki bu sabah daha iyi gibi dünkü kadar ağrımıyor şimdilik 🙏
EceElif Ipek34 evet kısalık çıkmadı çok şükür inşallah geri yukarı çıkar yatmak ta çok zormuş ya Allah yardımcımız olsun 🙏
Askkokuluyavrum EceElif hic üzülme Hayırlısıyla dünyaya gelsin kuzum benim sağlık versin Rabbim kötü düşünme sakinn
EceElif fts01 işte progestan vermedi yat dedi ama yatamıyorum ki oğlum var engelli hergün biryere götürüyorum fizik tedavi yüzme özel eğitim falan zor oluyor yatmak için zaman lazım 🤷♀️
Mervegrkl Benim de öyleydi doktor kasılmalarım olmasın diye magnezyum verdi. Dinlenmeye bak bişeyler kaldırma, ağır iş yapma bi sonraki ay düzelmişti. Stres yapıp kafana takma ki bebeğin de rahat olsun yerinde 🤗
EceElif Mervegrkl inşallah bizimkide düzelir daha çok erken 9 unda ayrıntılıya gidicez bakalım ne olacak