Arkadaşlar ben henüz yeni hamileyim son adet tarihime göre 4+5 şuan perşembe günü adet olmam gerekiyordu olmadım cuma günü doktoruma gittim kanda bakıldı bhcg 203 cıktı çok şükür birde bugün tekrar istedi sonucumu şimdi arayıp söyledi doktorum 1409 cıkmış ve beklediğimden iyi cıktı değerin dedi ALLAHıma bin şükür 🤲 Sormak istediğim sizce ikiz gebelik olma ihtimali var mı çünkü 15 ay sonra femara kullanarak hamile kaldım ve çoğul gebelik olma şansı var diye okumuştu internette kullanırken 😊 cevaplarsanız çok mutlu olurum ALLAH hepinizden razı olsun ve isteyen herkese nasip etsin rabbim bu güzel duyguyu inşallah 💐