Selam kızlar,
16+2 yiz.Kasıklarımda ağrı oluyor.Bazen sağ kasığımda aradan bi saat geçmeden bu bazen 10 dk da olabiliyor bazen sol kasığıma geçiyor.Henüz bebek hareketi mi anlam veremedim ama iğne batması gibi değilde acı hissediyorum sonra geçiyor.Bebeği bu haftalarda tekme attığında canı yanan oldu mu? Bebek hareketi midir bilemiyorum da 😩