Busucan Eymirinannesi Sonrasında tortu seklinde sonrası kahverengi siyah içerde birikmiş büyük parca seklinde düştüğünü de görceksin 😊 kullanmakta zorlandıgım en sinir bozucu ilactı.
Selviliker Eymirinannesi ben de kullanıyorum su gibi akıntım oluyor. Kullanan herkeste oluyor sanırım.
Nur3554 Eymirinannesi merhaba eski bir yazı Ama sormak istedim 7 haftalık tüp bebek le gebe kaldım crinone jel kullanıyorum fakat kahverengi geri geliyor siZinde öyle olmuşmuydu
Krbyr91 Evet 3 aydır kullanıyrm su var kendiside geliyr siyah renkli geliyrdu başlarda şimdi sarı şekilde ilaç kalıntısıda geliyr doktoruma sordum olur o bir şey olmaz dedi bana
Eymirinannesi Krbyr91 su beni biraz endişelendirdi içimi rahatlattınız. Bebeğin suyu mu diye düşünüyordum sağolun
EmrahBraYldrm Krbyr91 Busucan ay onlar ömrümü yedi benim benimde leke geldi az bişey ondan kullandık 15 gün ay ay mantar oldum su gibi geliyor o kahverengiler artık midem bulanıyor neyse Allah’ıma çok şükür hem bitti hemde leke yi kesti ama demekki sizde de olmuş
Eymirinannesi Busucan kesinlikle. Mide bulantısı var bide kusunca zorlanıyorum fazlasıyla jel de alttan atıyor 🙈
Eymirinannesi Busucan son bir paket kaldı İnş 3.aya kadar ise. Su gibi ıslaklık olmasa bide. Endişelendirdi beni
gizem3443 ay jel benim psikolojimi bozdu kizlar bazen kahverengi tortu seklinde geliyor surekli bi islaklik ne kadarlik hamilesiniz.
Nyc1984 gizem3443 Merhaba! Bende şuan tüp Bebek tedavisindeyim bu jel’den kullanıyorum gelen lekeyi görünce endişelendim korktum
Nyc1984 gizem3443 tortu şeklinde geliyor ve benim en büyük sorunum sigarayı bırakamıyorum Çarşamba günü test yaptıracam embriyodan sonraki 12.gün sigara yüzünden negatif çıkacak diye endişeleniyorum 😔😔
Eymirinannesi gizem3443 normal canım. Benim 4gündür kasık tan daha aşagı olan kısım vajina nın üst kısmı agrıyor
Busucan EmrahBraYldrm Vallahi kabus gibiydi kaşıntısı yanması içeri verdiği rahatsızlık hissi çok şükür sonrasında sıkıntı olmuyor da 🙏🏼
EmrahBraYldrm Busucan ben pazartesi kullandım en sonuncuyu hala geliyor kalıntılar ne zaman son bulur bilmem 🤷♀️
EmrahBraYldrm Busucan neyse yapçak.bişey Yok çok teşekkür ederim aşlah kucağımıza almak nasip etsin 🙏😍
EmrahBraYldrm Eymirinannesi bazen gezerken geliyor eve gidene kadar moralim bozuluyor çarşıda gezerken