Serifeee Kizlar epidural normal dogum yapanlar gelebilirmi ?önerirmisiniz? kolay mi oldu dogumunuz nasil geçti
Rezzan 2 doğum yaptım belden uyuşturarak ilk dogumda hemen ayaklanamadım 2 rahat geçti bünye meselesi bebeginin doğdu agladıgı anlara şahit oluyorsun farklı bi duygu 🤲🏻