Askkokuluyavrum yok kullanmadik insulin sadece diyetle düstu beni ultrasona aldi dediki bebek iri gebelik sekeri olabilir dedi 50grm lk icecekle acklik tokluk bakdi ac 75 tokda 150ckdi dediki sinirda diyetle dusureblrsn bende dikkat ettik ve bugun gddim aclk 70tokluksa 79geldi okdr yuksek degil di zaten benimkide bende cok zayif degilim boyum posum var esimde ayni boylu bizdede genetik sanirim😂