Nursevincli atlamış gibi olucam ama benim şekerim sınırda. Bebek biraz yapısal olarak iri bizim. Doktorun demesiyle boy pos babası gibi olacakmış 😂 babası 6, 6 buçuk kilo gibi bi şey doğmuş 🤦🏼♀️ 10 günlükken hastaneye kontrole gittiklerinde 7 buçuk kiloymuş eşim 😂 şekerim de bunu biraz tetiklemiş olabilir benim