Merhaba arkadaşlar, 38+1'de spinal sezeryan ile doğum yaptım.Hatta şu an hastanedeyiz.Sorunum şu ki; kızım memeye alışamadı ve istemiyor.Çok az emzirebildim.Sarılık olur diye korkuyorum,o emmedikçe üzülüp ağlıyorum.Mesela gece 3'te 20dakika emdi. 5 gibi tekrar vermem gerekiyor ama kesinlikle almıyor bu kez.Emzirmelerin arası 4saat belki daha fazla oluyor.Ne yapmam lazım?