Merhabalar bugun 39+6 yim yarın tam 40 haftalık oluyorum ama kızımda fazla tepki yok🤦♀️ xumartesı biraz sancım cıktı dune kadar arada sancım oluyordu bugun hıc yok sadece kuyruk sokumum da agrı var sizce nelere yapmam lazım.
Bir de Nisa hastanesine gidiyorum derya hanımı bilen var mı normal doğum da mı sezeryanda mı daha aktif????