Merhaba kızlar 2.ayımızıda bitirdik hiç bulantım olmuyor tiksinme bazen ara ara parfüm kokuları falan işte çok ağır bir hamile değilim ama düşük tehlikesi var diye progestan kullanıyorum acayıp baş dönmesi ve halsizlik yapıyor 6haftalıkken gittiğimde rahim içinde kanaman var dedi 2hafta sonra yine gel dedi bugün gittim kanaman hala var dedi doktor tahlil yaptı bir sürü temiz çıktı dikkat et 2hafta sonra yine gel dedi doktorum ama yine endişeleniyorum bunun sonu nereye gidicek kanama nasıl durucak sizlerde durum nasıl böyle yaşayan varmı hiç aranızda