Kizlar aksamdan beri icim icimi yiyo dun kaynanamgile gittik kaynanamin sekeri var konu sekerden açılınca esim de seker olcum cihazi var kaynanamin onla sekerini olcmesini istedi kaynanamda getirdi ama icinde ignesi oluyo ya o cihazin onu degistirmeden kendi kullandigi igneyi esime batirdi biz cok uyardik degistir diye ama degistirmedi kesinlikle kotu niyetli degil biraz cahillik var ve ben bunu cok feci kafaya taktim eve geldim agliyorum agliyorum kendime hakim olamiyorum bisey olurmu diye yanlis anlamayin kaynanamin bildigimiz kadariyla bulasici bi hastaligi yok gecen sene yazin da ayni sekilde kendi kullandigi igneyle yine esimin sekerini olctu yine kafaya taktim sonra biz tup bebek yaptirirken detayli kan bakiyolar zaten cok sukur bisey çıkmadı ama simdi yine ayni seyler gebelikten dolayimi bilmiyorum kuruyorum da kuruyorum surekli bi aglama hali geliyo nasil bas edicem bilmiyorum 1 ay sonra kan veririm dedi esim icin rahat olsun dedi ama iste gelde anlat bunu bana... cok darlandim yazmak istedim ne biliym belki icimi rahatlatacak biseyler dersiniz yada yazmak konusmak iyi gelir diye❤😔❤