Merhaba arkadaşlar bir sorum daha olucak 5 haftalık gebeyim ve kahverengi bir damla akıntı geldigini gördüm bundan önce 2 tane kimyasal gebelik yaşadım adetim 10 gün gecikti ve kanamayla düştü şimdi kahverengi akıntı gorunce korktum ve doktoruma gittim kese etrafinda kanaman var dedi ve 2 tane progestan iğne yaptı ve hep yatmam gerektigini söyledi daha hiç akıntı kanama görmedim progestanın fitilinide kullanıyorum sizce atlatabilirmiyim