Suhedaa Kizlar meraba bu ayin basinda kontrole gitmistik yani o zaman 27 + 4 haftalikti boyu 40 cm kilosuda 1220 gramdi ve esimle benim boyumda 177 acaba uzun mu dogar kizim olucak bu arada
espalp Suhedaa 26.haftada bizim 38 cmdi. Doktor uzun olduğunu söylemişti. Bu uzunluk doğuma kadar normal oranda kalıyor 54 cmden uzun bebek duymadım ben 🤷♀️ Vardır elbet de çok istisnadır belki.
Askkokuluyavrum Suhedaa bence boyu uzun canim benim kizimla eşit benim kızım da 30+5 42 cm 2.150 gram ☺️☺️ Biz siskocukk olcazzz MasAllah suphaNAllah
Yprkk Suhedaa canım eşinin boyu bi erkeğe göre normal sen bi kıza göre uzunsun sana çekmiş yani 😁 bugün kontrole gittik bizde❤️ 30+3 üz 42 cm dedi doktor boyu biraz uzun o da genetik dedi babası 1.87 ben 1.67 yim 😁
SemaAsya espalp ay benim oğlum da 38 cm di 26. haftada. Ben de eşimde kısa boyluyuz. Bir mucize olursa bebeğim uzun olur 😂
Cagla29930 56 cm doğan bebek gördüm yaklaşık 5 kilo civarındaydı Doğumu uzun olsana Doğumdan sonraki beslenmede çok önemli
Suhedaa ebrarmom08 valla benimki aileden geliyo babam 195 annem 170 bize cekerse uzuun esimin ailesine cekerse orta boyluu olur 😂
espalp SemaAsya ben kısayım ama eşim çok uzun galiba babasına çekti oğlan😂 ptesi kontrolüm var bakalım kaç oldu 😂
SemaAsya espalp sizinle aramızda bir hafta var. Ben de cumartesi gideceğim. 30+3 olacağız bakalım ne kadar olmuş ❤️