Asuuu91 Merhabalar 😊 Haftamdayım ve hala isme karar veremedik. Aklımda bir kaç isim var. Ama en çok içimi ısıtan ipek ismi. Ama kime söylediysem çok beğenmemiş gibi bir ifadeleri oluyor 😀 Eşim de ısınamadı İpek ismine. Ona kalsa Ayşe olmalı. İlk çocuğumuzun ismi Ömer 🥰 Bana yardımcı olun. Çocuk doğacak hala ismi yok. İsim soranlara da doğduktan sonra yüzüne bakıp ismini kpyacağım diyorum. Meva sare rana bu isimler de hoşuma gidiyor. Soyadımız gündoğdu buna uygun bişey de gelirse aklınıza önerilere açığım😀
Matmazell Asuuu91 bizde 37deyiz sürekli isim değiştiriyoruz bi türlü içime sinmiyor dediğin gibi yüzüne bakıp karar vericez biz sanırım öyle görünüyo 😅 ipek ismi de çok hoş bence bi senin bi eşinin dediği isim olabilir Ayşe İpek veya İpek Ayşe 🙄
Mervednr Asuuu91 kesinlikle ipek ismi çok hoş🥰 ipek gibi naif olur inşallah bence içinize hangisi siniyorsa onu koy 😊 ben inci ismini de çok beğeniyorum
PembeKoala Asuuu91 kesinlikle İpek ismi bende İpek istiyorum kızıma ama yinede tam karar vermiş değiliz yanına ikinci isim olsunmj olmasınmı diye düşünüyorum 😊 ama ipek ismi çok güzel kibar naif eskimeyen güzel isimlerden