Korkma bende yaşadım gebelerin büyük çogunluguda yaşıyor kese etrafinda eskiden kalmış bir kan olabilir yerleşme kanaması olabilir yeni atılıyordur dışarı yada başka birşey birçok nedeni olabilir yinede doktorunuza gitmeniz iyi olacaktır genelde progestan baslatiyorlar bana onu bile vermemisti sadece bol su içip istirahat önerdi ve geçti öncelikle kötü yorum okuyup stres yapmayın kendinize bende çok korkmuştum ama bir sürü kişi yaşıyormus bu durumu onu öğrendim ve şükür birşey olmadı