Biz bugün 21. Haftamızdayız ve detaylı ultrasona girdik. Çok şükür herşeyimiz normal çıktı hiç bir sıkıntımız Yok. Detaylı ultrason yaptıracak annelere tavsiyem Alper Yurdasiper olacak inanılmaz güzel inceledi tam 1 saat sürdü ve sağ elinin 3 parmağını göstermediği için beni kahve içip çikolata yemeğe yolladı. Döndükten sonra da diğer parmaklarımızı gördük şükür. Birsürü resim ve video kaydını direk watsaapdan yolluyor. Ücretide diğer yerlere göre bence çok uygun 200 tl. Şiddetle tavsiye ederim👍🏻👍🏻👍🏻