Merhaba canım hamiş annelerim. Başından beri doğum hikayelerini okuyup, Allahım bana da güzel bir doğum hikayesi yazabilmeyi nasip et demiştim. Çok şükür o gün bugün🙏 en başından başlayalım bakalım. Ben 11 ay önce 6.5 haftalık düşük yaptım ve gerçekten çok üzüldük, eşimle birlikte ağlayıp durduk. hem beklemediğimiz bir hamilelikti hem de bize sürpriz olmuştu hayatımıza bir anda renk gelmişti. Ama düşük olunca hayırlısı böyleymiş dedik.😔😔 Doktor 3 ay korunmamızı istedi ama biz korunmayalım olacaksa hemen olsun dedik ve düşüğün ardından 49.cu gün adet olmadan tekrar hamile olduğumu öğrendim😍 ve lekelenmelerim oldu. Düşük tehlikem olduğunu söylediler ve progestana başladık 4 ay lavabo harici asla kalkmadım ve sürekli kusuyordum.😓 Velhasıl kelam çok şükür düşük tehlikemizi atlattık ve 38+6 olmuştuk dün gece 00:00 da. Gece saat 1:30 da yatakta sağa sola dönüp durdum kasılmalarım vardı ama pek önemsemedim ama canımı acıtıyordu herhalde yalancı dedim. Saat 3-4 e kadar yatakta kıvrandım. Tam ezan okundu lavaboya kalktım afedersiniz suyum bacaklarımdan akmaya başladı. Hemen eşime seslendim ikimizde şok olduk sanki hep bebek içimde kalacaktı ve bu doğum anlarını hiçyaşamayacak gibi hissediyorduk.😲 Ama çok şükür o an gelmişti. Bi anda kalbim hızla atmaya başladı dedim bebeğim geliyor eyvah. hemen anneme haber verdim evimize çok yakın Allahtan. Sabah 6 buçuğa kadar evde bekledim yürüdüm duşa girdim. Daha sonra 6:40 ta hastanedeydik. Hiç açıklık olduğunu hissetmiyordum ama sancılarım bayağı fazlalaşmıştı. Dayanılmayacak gibi değil kesinlikle ama gerçekten zor ve Allah yardım ediyor. Ebe geldi ve doğumhaneye aldılar açıklığımı kontrol etmek için. Ebe Bir baktı ki 6cm açıklık ben şok oldum. Sancılarım daha da sıklaşmıştı biraz halsizleştim konuşmaya bile takatim yoktu. Epidural istedim çünkü Bi ara dayanamayacak gibi oldum ama bana doğumun çok yakın olduğunu artık epidurale gerek kalmadığını söylediler. Salak Bi ebe denk geldi neyse o anları hatırlamak istemiyorum. İlk doğumum Du ve telaşlıydım açıkçası pek anlayışlı değildi. İkidebir ben sana sürekli açıklama yapmak zorunda değilim diyip duruyordu. Bide yatamıyorum çok kötüyüm diyorum iyi o zaman doğum sürecini uzatalım sen bilirsin diyordu.😒😒Neyse Allaha havale ettim. Allahtan, sonra ki gelen ebem çok iyiydi beni sürekli destekledi ve yaparsın kuzum az kaldı çok iyisin hadi hadi diyerek son anlarıma kadar bana yardımcı oldu. Dilim damağım kurulmuştu ebem pamuklu suyla terimi silip dudaklarımı ıslatıyordu.
Artık son evreye geldik açıklık tam denildi. Hemen doktorumu çağırdılar. 3-4 dk içerisinde ıkınmalarımla çok şükür bebeğim balık gibi kaydı doktorumun kollarına. Nasıl bir ses Allahım başladı feryat figan ağlamaya🙏😍😍😍 daha sonra bebişimizi kontrol için aldılar ve benimde dikiş dakikalarım başladı🙄Rabbim isteyen herkese nasip etsin inş. Bizim meleğimiz bu şekilde doğdu çok şükür. Sormak istediğiniz birşey olursa cevaplamaya çalışırım kızlar. Ama kesinlikle korkmayın. Ben koluma dokunsalar hemen morarıp mızmızlanan bir insanım ben bile yaptım siz her türlü yaparsınız. Hepinize Rabbim kolaylık versin. (bu arada hastaneye götürdüğüm Meryem Ana otunu suya koymaya bile vakit kalmadı çok şükür🙏🙏) şuan hala hastanedeyim ve oğluşum yanımda uyuyor. Göğüs ucum pek yok. çok fazla emziremiyorum anca destekle😓 ama inş alışacağız daha çok yeniyiz teyzeleri... Neyse çok konuştum sanırım. Dualarınızı esirgemeyin tatlış anneler🙏🙏🙏 Allaha emanet olun🙏💕