Duygu9478 yani bu kişiden kişiye değiştir kızma ama sanki biraz gereksiz bi soru olmuş. Merakını anlayabiliyorum ama sezaryen olmadığı sürece tam zamanını sana doktorun bile söyleyemez. Yani sana 39. Hafta der doktorun ama bebeğin acele eder 38de gelir. İnşallah sağlıkla doğru zamanda gelir