gamzeveysel hafta hala dönmedi sıpa🙈 2 hafta daha dönmezse sezaryen tarihi verecek doktor 37. haftada ☹️
B_F_M Limoncuk bizde bugün gittik dönmemiş ayakları aşağıda başı yukarda 1 aydır aynı şekilde duruyor 35 haftalık olduk böyle olursa bayramdan önce sezeryan yaparız dedi çok üzüldüm şimdi 2500gr dedi 3 hafta içinde ne kadar kilo alabilir ki 😔
Limoncuk mervemre2019 ben bi hareketlenmeler hissediyorum ama benim bebek biraz fazla hareketlı o mudur diye düşünüyorum insallah benımkıde döner bakalım nokcak yarın tekrar doktora gidicem ama belim ve kasıklarım agrıyo acaba döndüde sizin gibi baskı mı yapıyo
Mehtapp06 36+4 şu anda 34teki kontrolde baş geliş demişti 36da makat geliş dedi. 38e kadar dönmesini bekleyeceğiz hayırlı ve sağlıklı gelsinler de normal sezaryen fark etmez artık benim için
Limoncuk 6 agustos salı günü epidural sezeryan ile birlikte insallah doğuma giricem kızlar malesef dönmedi bebek bu saatten sonrada dönmez sanırım 🤷🏻♀️ Artık hayırlısı bu epidural sezeryanla ilgili bilgisi olan varmı acaba 🧐
vitruvius Limoncuk merhaba, bebeğinizde ödem varmış sanırım bir başka konu başlığında denk geldim. 2019da doğurmuşsunuz bebeğinizi. Acaba sağlıklı mı? İnşallah sapasağlam doğmuştur 🌸 sevgiler