23+1 iz. Herkes kuş bakışı karnına baktıgı zaman göbek deliğinin karnının tam ortasında oldugunu görür. Ya da kendisinde bi değişiklik oldugu zaman illaki farkeder. Karnım büyümeye başladıgında bişey farkettim göbek deliğim sağa doğru kaymıs. Aynadan baktıgım zaman kahverengi gebelik çizgimle aynı hizada değil. Gebelik çizgimle kıyaslamadan bile kendimdeki değişikliği farkedebiliyorum. Tesadüf eseri yakınımdan duydum bir anne adayının da böyleymiş ve plasentası kaymış,ultrasonda bebek ağırlıgıyla beraber plasentası da ölçülmüş ama gebelikte farkedilmemiş. Bebek aslında cok düşük kiloda doğmuş ve küveze almışlar. Şimdi sabah doktoruma sorucam ama ben uyuyamadım 😞 Böyle bi durumla karsılasan var mı?