canım kimisi normal diyo ama sen yinede ihmal etme içine asla kurt düşürmek istemem ama benimde evde 4 gün çamaşırım ıslanıyodu anlamıyodum internetten baktım normal yazıyosu bebek büyüdükçe baskı yaptığı için idrar kaçırabilirsiniz farketmeden falan yazıyodu aldırış etmedim ama 4 günün sonunda kanamam başladı 20 haftalık erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim tabi benim başka sebepten ötürü oldu ihmal etme sakın canım geciktirmeden git görün için rahat etsin