Ikbalper 12+5 hamileyim. Eşim MR çekilecekti. Odanın kapısında 3-4 dk beklemişimdir. Sonra kapıdaki yazıyı farkettim. İçeri girmedim ama yinede korkuyorum. Hastane personeli yada bilgisi olan var mı, bebeğime bir zararı olur mu 😞
Esramese Ikbalper ablam radyoloji teknikeri gunde dunyann mr ve temogrfsni cekti 8ayina kadr bisey olmadi korkma zaten kapilar kapanmadn emin olunmadn cekim dugmesine basilmiyor basilmis olsa o isinlar elamanlarada işliyor
Seda_yazar İçeri girmedikçe bişey olmaz canım korkma zaten kapıdada yazar hamile ve hamilelik süphesi olanlar içeri giremez diye dışarda beklediysen sorun yok korkma Allahın izniyle