Zubeydetekkurt Konya_gelini canım ben konya eğitim araştırma hastahanesinde dr. Aylin diricana gidiyorum cok da memnunum özelde dahil bir çok doktora hastaneye gittim hicbiri bu kadar ilgili değil hele doğum evini hiç tavsiye etmiyorum berbat bi yer
Xaleyeren Konya_gelini ben konyada doğum yaptım meram eğitim araştırma hastanesi mükemmel bi hastaneydi ebeleri doktorları ilgilenmeleri 2 sene oldu ben yapalı 5 ay öncede bi arkadaşım yaptı oda çok memnun kaldı tavsiye ederim
busraaammm Konya_gelini bende eğitim araştırma Hastanesine gidiyorum dr. Aylin diricana çok ilgili bir doktor tavsiye ederim
Haande Konya_gelini ali kemal belviranli hastanesinde ceyhan baran baya iyi internette yorumlara bakabilirsiniz
Konya_gelini Kontrole özele gidiyorum da. Doğum ücretleri çok yüksek bide devleti düşüneyim dedim canım çok tesekkür ederim
Xaleyeren Konya_gelini hadi yaaa 😂😂 bende hataydayım buraya işten dolayı geldim bende burda doğum yapıcam 😂😂 bende kimseyi tanımıyorım
Konya_gelini Tubabulat2018 cok tesekkür ederim canım rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı da nasip etsin İnsaAllah
Xaleyeren Konya_gelini saol oralar gene iyide buranın sıcağı çekilmiyor hele bide hamileysen daha zor allah hepimize sabır versin 🙏🏻
Fatihinannesiii Konya_gelini bende meram eğitim araştırma hastanesine gidiyorum canım çok memnunum , özele de gittim bir çok kez ama memnun kalmadım o kadar para veriyoruz birde herşeyine... En iyisi devlet hastanesi
Fatihinannesiii Konya_gelini Feyza nur İncesu diye bir doktor, erkek de olur derseniz Osman bey tavsiyem