12+4 dun ikili tarama testi yaptirdim hersey cok iyi şükürler olsun ki ben ve esim erkek diye dusunmustuk ikinci gebeligim kizim var doktorum ultrasonda kiza benziyor ama kesin degil henuz kimseye soylemeyin dedi acaba kiz denilip degisen varmi ben artik kizim yada oglum diye seveyim istiyorum