17 haftalık hamileyim ve hala enfeksiyonum geçmedi.Başlarda monurol kullandım tek seferlik 1 ay rahattı sonra 15 haftalıkken yine başladı doktor kültür istedi temiz çıktı bu seferde Piyeloseptyl antibiyotik verdi 1 haftalık. Bugün tekrar verdim idrar testi ++çıktı tekrar monurol verdi doktor. Nasıl geçicek bilmiyorum. Bir çaresi var mıdır acaba bilen var mı?