Snglcm Arkadaşlar gebelik şekeri çıkıp doğum yapanlar doğum yaptıktan sonra diyete ne kadar zamana kadar devam ettiniz yada diyeti bırakılıyor mu hemen nasıl bir süreçten geçtiniz
Atikeemre14 Snglcm bendede cıktı gecen hafta aclık 280 dedı sınırdaymıs dıyet yapıyorum haftaya kontrolum var bakalım ne cıkacak eher yuksek cıkarsa ınsılune baslıyacagız dedı doktorum 😔
Snglcm Atikeemre14 benim gebelik şekeri çıkmadı ama bir değerim yüksek çıktığı için oda 193 çıktık ilk saat o yüzden diyet önerdi uymaya calisiyrm ama doğumdan sonra nasıl bir yol izleniyor bilmediğim için soruyrm bugünde açlık tokluga baktirdim normal çıktı değerler
123annecim Atikeemre14 şeker yüklemesinde mi çıktı sizin ? Yoksa açlık tokluk kanınız da mı çıktı? Benim açlık tokluk kanımı aldılar 1 saat arayla açlık 118 çıktı tokluk şekerim de 127 ve doktorum çok korkuttu beni hemen endokrin bölümüne git dedi ve yarın gideceğim 😔
Atikeemre14 2lokummannesiii evet ınsılune baslatmak ıstemdı hemen ıkı hafta ara verdı dıyetle duserse dıye
limoncicegi 123annecim benim de sizinkine yakın çıktı ama doktorum sorun yok dedi neden o kadar korkuttu
Bahara Atikeemre14 canım o sınırda değil ya baya baya aşmışsın sen şekerin çok fazla 🤷🏻♀️ Başka bi yerde daha mı baktırsan benim 103 çıktı ve hemşirenin tepkisi yuh bu ne dedi diyete başlattırdılar
Atikeemre14 Bahara haftaya aclık tokluk baktıracam bakalım ne olacak ama o ıcecegı bır daha ıcmem asla 😤