Moonse_rose Arkadaşlar merhaba ben cumartesi spinal sezeryanla doğum yaptım. Ama hala sütüm gelmiyor ne yapmalıyım emzirmeye çalışıyorum ama yok. Var mı böyle bir deneyimi olan?
Obsesifk Moonse_rose duşa girdin mi masaj yap göğsüne bide malt içecekler var ebebekte satılıyor onlarda iyi geliyormuş en önemli stres yapma
reflesha Moonse_rose canım aynı gün dogum yapmısız bende sprinalle yaptım dus al mutlaka humana stil süt arttırıcı çay iç biraz kafa rahatlat bol bol uyu zor olsada biraz işe yarıyor
EliFurkan Moonse_rose bende dün sezaryenn oldum hemsireler dereotu ve boza çok tuket süt yspar dedi istersen bi dene
KubraatMacit Moonse_rose benim de sezeryan san sonra gelmedi ne yaptıysam sonrada çok az geldi mama verdim hep 😔
Moonse_rose reflesha Bebeğin hayırlı olsun cnm çok teşekkür ederim yeni yeni uyumaya başladım inşallah işe yaray😔
reflesha Moonse_rose vala benimki yeni az emmeye basladı krize giriyor arada aglıyor mecbur mama veriyorum sütüm yetmiyo malesef