Sevdasoner16 Merhaba arkadaslar bn 5. Haftamdayım doktora gittik ve ulturasonda kese gözüktü ama bebegimiz daha gözükmedi doktorumuz bekleyelim dedi aranızda böyle olanlar varmıydı acaba
Siriiinn Sevdasoner16 benim kuzum benimde 5. Haftada sadece 3 mmlik bi kese göründü 6+3 te kalp atışı duyduk ❤️ 7. Haftada 2 kalp atışı duyduk ❤️❤️ İnşAllah sizinkide gümbür gümbür duyulur
Buharaa Sevdasoner16 hic canını sıkma gayet normal kese gözüktü benimde 5. Haftada sonra bir yerlede okudum boş gebelik felan taktim kafaya ultrason kagidinin icine giriyordum resmen bebek var mi yok mu diye 😅 hafta gittik yavrumuza da gördük kalp atışlarını da duyduk hic boşa stres yapma 🤗🌺
Kubra1010 Sevdasoner16 benim 6.haftada kese vardı bebek yoktu bi hafta sonra gittim bebekde geldi kalp atışlarını da duyduk cok şükür stres yapma canım
Serpilataman Sevdasoner16 bende 5 haftalık gittiğimde ne kese vardı ne bebek 8. Hafta tekrar gittim keseyide bebeğide gördük hatta kalp atışınıda ilk o zaman duymuştuk şükürler olsun şu an kavuşmamıza sayılı gün kaldı 🙏🏻
Leyla_Alexandra Evet bana da öyle oldu 5 haftada gittim sadece kese ve yolk saç oluşmuş 6+4 gittiğimde bebek de gözüktü Allaha şükür .. canını sıkma dua et .. inşallah bebek de gözükücektir
aslicebrail Benimde öyle oldu canim 7 haftalık gittim doktora kese var bebek yok dedi gözükmedi 1 hafta sonra gttim çok şükür gözüktü ve kalp atışını gördüm
Sevdasoner16 Teşekkür ederim icim biraz daha rahatladı internetten araştıra araştıra kafayı yicek hale geldim resmen bide düşük tehlikem var evde yatıyorum deli gibi onu araştır bunu araştır 👀
Carikan Ben de bugün doktora gittim son adet günüme göre 6. Haftadayım ama kese olmasına rağmen embriyo gözükmedi. Doktor döllenmenin geç olmuş olabileceğini söyledi 15 gün sonra yeniden bakalım dedi
Btl_zngn Sevdasoner16 canım daha çok erken alttan muayene etse belki görür ama bi hafta sonra daha net görebilir karından
Sevdasoner16 Btl_zngn düşük tehlikem oldugu için alttan şimdi bakmayayım dedi doktor haftaya bakalım dedi kesenin etrafinda kanamam başlamış progestan iğnesi ve fitili kullaniyorum suan sıkıntim yok şükür
Carikan Sevdasoner16 adetlerin düzenli olup olmadığını sordu. Ben de düzenli denebilir fakat araları uzun dedim iki adet arası ortalama 33 gün sürüyor çünkü. Sonuç olarak adet araları uzun olduğu için yumurtlama ve devamında döllenmenin geç olmuş olabileceğini söyledi
Beyzanurlina Sevdasoner16 5. Haftada kesem çok kücüktü canınm nokta kadar 8. Hafta kalp atışımızı bebegımızı gorduk😍
Asu20 Sevdasoner16 daha erken oldugu içindır. Icınızı ferah tutun. Ben de 7.haftada bebegı görup kalp atışı aynı anda duymus tum. Buyuk mutluluk
pinarsvcn Sevdasoner16 bende 5+4te çok küçük göründü bebek merak etme bidaha gidişinde görürsünüz Allahın izniyle