Mlsgzll Ben de hamile kaldığımda Lustral kullanıyordum. Hamile olduğumu anladığım an bıraktım. Bebeğime bir zararı olacak diye çok korkuyorum. Şu an 6 haftalık gebeyim. Siz bir problem yaşamadınız değil mi? Ben panik atak hastası olduğum için normal doğum düşünmüyorum, kan aldırırken bile çok zorlanan biriyim. Hatta eşimle de bir süre beraber olamamıştık zor olmuştu. Benim için normal Doğum çok zor yani. 😑