Merhaba hanımlar;
11+2 hamileyim 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu başladı doktorum tek seferlik monurol şase verdi.Hamile kalmadan önce de yılda 5-6 kez kronik hale gelmiş iye vardı.O zamanlar antibiyotik ve fitillerle geçiriyorduk ancak şu an öyle bir şansım yok.Bugün bel ve sırt ağrım iyice arttı,idrarımın rengi koyulaştı ve mesanemde baskı hissediyorum sürekli.Aynı durumu yaşayanlar oldu mu neler yaptınız?